Hotel Directory
Οδηγός πληροφοριών ξενοδοχείων
Ο κατάλογος αυτός σας δίνει μια εμπεριστατωμένη εικόνα για όλες τις εγκαταστάσεις και τις υπηρεσίες που διαθέτει το ξενοδοχείο μας. Για οποιαδήποτε ερώτηση σας παρακαλώ επικοινωνήστε με ένα από τα μέλη της ομάδας μας. Σας ευχόμαστε μια ευχάριστη διαμονή μαζί μας και να απολαύσετε το χρόνο σας στο κατάλυμα μας.
Υποδοχή ανοικτή επί 24 ώρες
Το ξενοδοχείο μας έχει ανοιχτή υποδοχή επί 24ώρες , με εσωτερική ή εξωτερική τηλεφωνική πρόσβαση επί 24 ώρες. Υπηρεσία αφύπνισης και τηλεφωνική πρόσβαση επί 24h.
Κλιματισμός & Θέρμανση
Όλα τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με κλιματισμό. Χρησιμοποιήστε το ασύρματο τηλεχειριστήριο για να ρυθμίσετε την επιθυμητή θερμοκρασία.Εάν χρειάζεστε βοήθεια ή έχετε ερωτήσεις σχετικά με το σύστημα παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή μας για βοήθεια.
Αεροδρόμιο – μεταφορές
Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης απέχει περίπου 130χλμ. από το ξενοδοχείο. Υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο μας. Εάν επιθυμείτε τον προγραμματισμό μεταφοράς από το αεροδρόμιο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή του ξενοδοχείου για να σας βοηθήσει και να σας ενημερώσει για το αντίστοιχο κόστος.
Ενοικίαση αυτοκινήτων
Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την υποδοχή για περισσότερες πληροφορίες.
ΔιαμονήΗ ώρα άφιξης (check-in) δωμάτιο είναι στις 14:00. Η ώρα αναχώρησης είναι 12.00, μεσημέρι. Η ρεσεψιόν θα σας βοηθήσει να αποθηκεύσετε τις αποσκευές σας εάν θέλετε να περάσετε περισσότερο χρόνο στην πόλη πριν φύγετε. Αν χρειάζεστε να παρατείνετε την ώρα αναχώρησης (check out) ή επιθυμείτε να παρατείνετε την παραμονή σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την υποδοχή.
Πιστωτικές κάρτες
Δεχόμαστε τις ακόλουθες πιστωτικές κάρτες: MasterCard & VISA.Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τις μεθόδους πληρωμής, επικοινωνήστε με την υποδοχή.
Μην ενοχλείτε
Αν δεν θέλετε να λάβετε τηλεφωνικές κλήσεις, ενημερώστε την υποδοχή.
Πρωινό
Διάρκεια πρωινού άνω των 3 ωρών (06:45 – 10:00) υπάρχει δυνατότητα πρωινού στο δωμάτιο, καθώς και υπηρεσία παροχής πρωινού νωρίς το πρωί (early breakfast service) (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).Μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες σε ειδικές συσκευασίες πρωινό εφόσον ζητηθεί (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).
Παροχή φαγητού
Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με παρακείμενο εστιατόριο (με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν).
Υπηρεσία δωματίου
Rοοm service: 08:00 – 20:00 ( 12 ώρες ).
Καθαριότητα
Στην καθαριότητα συμπεριλαμβάνονται:
- Καθημερινή καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων.
- Καθημερινή καθαριότητα δωματίων.
- Αλλαγή κλινοσκεπασμάτων κάθε 2 ημέρες.
- Αλλαγή πετσετών καθημερινά.
- Δεύτερη υπηρεσία καθαριότητας στο απόγευμα για έλεγχο του δωματίου, αλλαγή πετσετών, άδειασμα καλαθιού απορριμάτων.
- Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής πετσετών ύστερα από αίτημα του πελάτη.
Η ομάδα Housekeeping είναι στη διάθεσή σας . Εάν χρειάζεστε επιπλέον μαξιλάρι ή σιδερώστρα, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε. Για επιπλέον υπηρεσίες καθαρισμού, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την ομάδα Housekeeping.
Επιλογή Μαξιλαριού
Το ξενοδοχείο μας παρέχει τη δυνατότητα επιλογή μεγέθους μαξιλαριού , επικοινωνήστε με την Υποδοχή.
Υπηρεσία καθαριστηρίου
Μπορούμε να σας παρέχουμε υπηρεσία καθαριστηρίου. Για περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας στην υποδοχή.
Διαδίκτυο
Σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου υπάρχει ασύρματη σύνδεση στο Internet. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη σύνδεσή σας, επικοινωνήστε με την Υποδοχή.
Τεχνική υποστήριξη
Εάν αντιμετωπίζετε δυσκολίες με τον υπολογιστή σας, τη σύνδεση στο διαδίκτυο, κλπ., Παρακαλούμε καλέστε την υποδοχή για να σας βοηθήσει.
Παροχή κοινόχρηστου υπολογιστή και tablet
Υπάρχει για τους πελάτες μας κοινόχρηστος υπολογιστής και δυνατότητα εκτύπωσης, φαξ, φωτοαντιγράφων και σάρωσης . Επίσης υπάρχει η δυνατότητα παροχής tablet. Οι υπηρεσίες είναι με χρέωση, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν.
Βιβιοθήκη
Υπάρχει βιβλιοθήκη με πλήθος βιβλίων και χώρος ανάγνωσης στη διάθεση των πελατών.
Χώρος φύλαξης αποσκευών
Διατίθεται χώρος φύλαξης αποσκευών στη διάθεση των πελατών.
Επιπλέον πληροφορίες
- Δυνατότητα προσθήκης παιδικού κρεβατιού, απευθυνθείτε στη ρεσεψιόν.
- Σύστημα διαχείρισης παραπόνων πελατών: Παρακαλούμε στείλτε μας τα παράπονά σας στο contact@hotelalkyonis.gr με στόχο να διερευνηθεί οποιοδήποτε θέμα.